تبدیل دنده ای استنلس استیل - استیل پوشان البرز

تبدیل دنده ای استنلس استیل - استیل پوشان البرز

تبدیل دنده ای استنلس استیل قطعه ای است که در لوله‌ کشی استیل جهت تغییر قطر به کار گرفته می‌ شود.

تبدیل دنده ای استنلس استیل

تبدیل دنده ای استنلس استیل قطعه ای است که در لوله‌ کشی استیل جهت تغییر قطر به کار گرفته می‌ شود و به کارگیری آن در طول مسیر موجب می ‌شود تا سیال موجود در لوله از یک مسیر با شعاع کمتر وارد مسیری با شعاع بیشتر و یا بالعکس شود. در سایز 1/8 اینچ تا سایز 4 اینچ موجود می باشد. از آلیاژ 304 و آلیاژ 316 ساخته شده است.

فروش ویژه تبدیل دنده ای استیل

تبدیل دنده ای استنلس استیل

تبدیل دنده ای استنلس استیل یکی از اتصالات پرکاربرد در اتصالات دنده‌ای استیل به شمار می ‌آید که به منظور تغییر سطح مقطع از آن استفاده می ‌شود. این نوع از اتصالات استیل در لوله ‌کشی استیل جهت تغییر قطر به کار گرفته می ‌شود و به کارگیری آن در طول مسیر موجب می ‌شود تا سیال موجود در لوله از یک مسیر با شعاع کمتر وارد مسیری با شعاع بیشتر و یا بالعکس شود.

بیشتر بخوانید: آشنایی با سردنده استیل

کاربرد تبدیل‌ های استیل

کاربرد تبدیل‌ های استیل

کاربرد تبدیل‌ های استیل در اتصالات، زمانی آشکار می‌ شود که سیال درون لوله از مسیری با سطح مقطع کوچک‌ تر وارد مسیری با سطح مقطع بزرگ ‌تر و یا بالعکس می‌ شود که این اتفاق باعث به وجود آمدن فشار ناگهانی در مسیر سیال می ‌شود. به همین منظور، جهت جلوگیری از ایجاد فشار ناگهانی در مسیر سیستم، بایستی قطر لوله را به ندرت کاهش داد که این موضوع با استفاده از چند تبدیل استیل پشت سر هم امکان ‌پذیر خواهد شد. انواع تبدیل ‌های دنده ‌ای استیل در سیستم‌ های لوله ‌کشی ساختمان و سیستم تصفیه فاضلاب بسیار پرکاربرد می‌ باشد.

بیشتر بخوانید: سه راه استیل دنده ای + کاربرد آن

ویژگی تبدیل دنده ای استیل

ویژگی تبدیل دنده ای استیل

مقاوم در برابر خوردگی و حرارت

کارکرد عالی و ظاهر جذاب

هزینه پایین و طول عمر مفید

۱۰۰ درصد قابل بازیافت

خنثی از نظر قابلیتهای بیولوژیکی

نسبت بالای مقاومت به وزن

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر