آشنایی با سردنده استیل - استیل پوشان البرز

آشنایی با سردنده استیل - استیل پوشان البرز

سردندهای استیل یک سر رزوه و یا دوسر رزوه دار بوده و از لوله های درزدار و یا مانیسمان یا بدون درز تشکیل شده اند.

سردنده استیل

سردنده استیل در انواع مختلف و در سایزهای متنوع تولید و به فروش می رسد. سردندهای استیل های استیل مانیسمان کیفیت و استحکام بالاتری داشته و برای جریانات با فشار بالا مناسب تر می باشند.

فروش ویژه سر دنده استیل

سردنده استیل

سردندهای استیل یا فولاد ضد زنگ با درجه خلوص ۳۰۴، ۳۱۴ و ۳۱۶ تولید می شوند.

بیشتر بخوانید: سه راه استیل دنده ای + کاربرد آن 

سردنده استیل ۳۱۶

بهترین نوع این سردنده ها سردندهای استیل ۳۱۶ می باشد. سردنده استیل مانیسمان از مانیسمان های رده ۲۰، ۴۰، ۶۰ و ۸۰ تولید شده که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارا می باشند. سردندهای استیل در برابر زنگ زدگی، لجن گیری، تکثیر و رشد میکروارگانیسم هایی مختلف چون قارچ ها، کپک ها، باکتری ها و جلبک ها مقاومت بسیار بالایی دارد.

بهترین نوع این سردنده

همچنین سردنده های استنلس استیل در برابر فشارهای مکانیکی مقاومت بالایی داشته و از همین رو برای لوله کشی های توکار و زیر سطح زمین نیز بسیار مناسب می باشند.

سردنده های استیل قابلیت تحمل بارهای فشاری مختلف را داشته از همین رو برای فاضلاب کشی، آب شرب و کشاورزی اتصال بسیار مناسبی می باشد.

بیشتر بخوانید: سه راهی استنلس استیل چیست؟

قیمت سردنده استیل

قیمت سردنده استیل

سردنده استیل برای وصل کردن لوله های فلزی به همدیگر و شاخه گذاری کاربرد دارد که یکسر آن دنده می باشد و یکسر آن به صورت جوشی می باشد که جوش خورده می شود گاهی وقت ها نیاز هست در مسیر لوله جوشی که کار شده است شیرگازی یا شیرفلکه یا اتصالات دنده ای نصب کرد که نیاز به سردنده های استیل هست که با جوشکاری قابل استفاده می باشد سرنده از لوله ساخته می شود و استاندارد آن تا ۱۰سانتی متر می باشد که یکسر ان با دستگاه دنده می شود این سرنده با الکترود مخصوص استیل جوشکاری می شود که می توان به نوع ۳۱۶ و ۳۰۴ اشاره کرد.

سردنده استیل با درخواست مشتری در اندازه های مختلف در تولید می گردد.

بیشتر بخوانید: تبدیل استیل جوشی

سردنده یک سر رزوه و دو سر

سردنده یک سر رزوه و دو سر رزوه استیل با دنده های استاندارد و فابریک از سایزهای 8/3 الی 4 اینچ از جنس استنلس استیل 304 و 316 با بهترین کیفیت و استاندارد. از لوله ای مانیسمان و بدن درز و رده بندی 40 یا هشتاد متناسب با فشار مورد نیاز تولید می شوند.

از مزایای کاربرد این محصول می توان به اتصال سریع، تعمیر و دستکاری آسان و قابلیت مصرف مجدد آن اشاره کرد. انواع سردنده جوشی استیل فولادی ضد زنگ و یا فولاد کربن دار در بازار موجود می باشد. این اتصالات در قطرهای ۴/۱ تا ۴ اینچ و در انواع طول ۸۰-۲۲ میلیمتر تهیه می شود. اتصالات سردنده دارای طبقه بندی های متعددی هستند که آخرین استاندارد برای این اتصالات ISO 4144 است.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر